čtvrtek 3. června 2010

Vážení a milí..

Všichni jak tu jsme, zřejmě víme, že v následujících dnech to budou dva roky, co naše oko spatřilo světlo Plurku a naše životy nabraly naprosto nové obrátky. Za ty roky se toho stalo hodně, spousta lidí přišla, byla zatracena, odešla či zmizela neznámo kam. Myslím, že stejně jako slavní umělci píší na zadní obal desek poděkování fanouškům, členové naší ''indie kapely'' by mohli zavzpomínat a napsat do komentářů, díky komu se dostali na Plurk. :)

Do ''ankety'' se může zapojit každý, kdo je či byl na Plurku, nejen oni ''slavní The Plurkers'' - kterým mimochodem Otuais ještě pořád nepostavil pomníky!

[Zuzana]
Moje karma: zmrazena - 99.50 Plurks: moc Plurks responses: ještě víc

11 komentářů:

cassidy řekl(a)...

Maryčka mě pozvala úplně nějak mezi prvníma.. ježiš, to je hrozný, dva roky života jsme zabili na Plurku už xD ale skoro dojemnej post, Zuz.

d. řekl(a)...

to je hustý! <3 každopádně mám za to, že jsem se na plurk registrovala myslím kvůli ävchence nebo natáliji, to už nevim přesně. ale vim, že prostě některá z nich o tom psala snad na blogu a já jsem hned chtěla taky XDDDD a taky si pamatuju, že jsem se strašně styděla se nějak zapojit...takže jedinej, kdo se se mnou na začátku bavil, byla maissagne XDDD

Adanedhel řekl(a)...

já potkala blog Roxány a Masáně, obě psaly o nové závislosti, no tak jsem klikla :D

angelina řekl(a)...

no Mary ma povala predsa :D sa jej zdalo, že nie len ona tým musí byť posadnutá, ale aj ja :D:D:D:D a za to ju lúbim ;)

Veronička řekl(a)...

já narazila někde na odkaz a vůbec nevím, proč jsem si to založila vlastně! :D

Ifčíča řekl(a)...

Videla jsem to tenkrat u Natalije na blogu.

Fina řekl(a)...

Já se sem dostala přes Sue, mojí vělkou šéfku.

Anonymní řekl(a)...

Členem od: 22 Červen 2008

a nevim, asi přes masáni, roksánu nebo nějaký takový blog :D

KlaPi řekl(a)...

Já jsem plurk prvně zahlídla u tonličky a líbil se mi, tak jsem chvíli odolávala a nakonec se registrovala :)

Feliska řekl(a)...

přes masáňu a rox, ony furt plurkovaly a nebavily se se mnou :)

Spencie řekl(a)...

Mě překecávala tak dlouho Natálije až jsem se zaregistrovala XD