čtvrtek 1. ledna 2009

1. Silvestr na Plurku :D

18:00
hughhh has 2 piva, do půlnoci asi nevydržim :D
Katie nakonec stravi silvestra se svou velkou laskou!!!! XDD Joo, to nam bylo 15 a cely zivot byl pred nama :D

19:00
cassidy says ty vole. fakt sem nasraná. doprdele, ví, jak se strašně bojim tmy a nechá mě jet samotnou. miluju svýho nejlepšího kamaráda, fakt že jo.

20:00
Ävchen sagt ta píča Vondráčková má nějaký mrtvý zvíře kolem krku.
IVO!!! oni nás chchou zabít! prej petr bende a masér issa :D
Roxxanne says ty vole lidi nečumte na to, zdegenerujete!!!!!!
Lucz says sem si právě vybojovala šampus, jedny brambůrky a pět chlebíčků :D
Marynka odchádza, užite si večer :) (cozy)
IVO!!! první sklenice je rozbitá, považuju tenhle večírek za zahájený XDDDDDDDDDDDDDD

21:00
Zuz.shares její Silvestr: The Used, MSN a psaní s Dánama/Finama, chlebíčky a paprikový chipsy.
hughhh paříme :D

22:00
Roxxanne says sedím na posteli, napila jsem se na prášky a Barča mi leží na posteli :) Z restaurace slyším hudbu .a asi brzo usnu :D
tonle hopes ze uz bude brzo rano...

23:00
Zuz. letos naposledy Plurkuje a to by bez banánu nešlo. Takže:  (dance) (dance) (dance) (dance) (dance)
Lucz wishes Všechno nejlepší do Nového roku :) (K)
Maissie gives (K)

0:00
Lucz loves "rozbilo nam to trosku lustr a vypenilo to a vyteklo na zem a pak se nam ozral pes pac to vsechno slizal" :D:D:D
Roxxanne says volal mi Otuáuáuá :D <3
Natálije says ty bole volal mi ivoshek jesre ze mam tady u terkxy pristup na net a muzu vam to rict XDDDDDDD
Natálije says jdu jeste na hriste tou ahoj XDDDD !!!! a stasntej novej rok vole XDDDDDDDDDDDDDDD
tonle says presne o pulnoci jsem byla venku a cekala az se pes vysere - krasny zacatek, ze
Roxxanne says kdyby něco tak jsem usnula..tak GN předem a ten skvělej novej rok no! (K)

1:00
IVO!!! Bjhfgjxksjeffkfkkfsmdnn sex
hughhh jdem spát? :D
Lucz držela jsem segre vlasy XDDDD

2:00
клара zrovnaprovovala 200 kčs XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
s o n y je zvědavý co ho čeká v roce 09.. to bude trachtace :-))
клара zrovna se teleportuju
клара ale ješt+ tamnejsem

3:00
s o n y says dobrou noc všem.. :)

5:00
IVO!!! Americane ty hajzle muj opitj hodnejhartfodskej proc ses kurva ta k daleko
IVO!!! Je mi blbe chcijit spat a nevim ke jsem ani poradne

9:00
Zuz. jako vstala, jen po pár hodinách spánku!! (angry) :D

11:00
Maissie wonders jak to nakonec dopadlo :D:D:D
hughhh is vzhůru
cassidy se před chvílí vyhrabala.. skvělá akce, fakt že, tohle se povedlo nejvíc jak mohlo :)
Katie 1novorocni plurk :D caaau ne asy *************
hughhh uklízí následky včerejší noci.. a ten Ivoshek :D

12:00
Marynka vám praje krásny deň v novom roku :-))
Roxxanne says krásný novoroční den přeji (cozy)
IVO!!! ježišmarija
IVO!!! tyvole kde mám kredit???
13:00
Hanita podle plurku klary a ivoshka soudim ze na uzhorodsku byl vesely silvestr... XDDDDDDDD
Natálije says ty vole.
hughhh nemůže, jak jsou všichni hotový :D
Luczis wishes ŠTASTNEJ NOVEJ ROK!!
IVO!!! comparte "vole pamatuješ si, jak si tomu policajtovi málem vystřelil oko šampusem, a pak ses hrozně smál že na nás pošle vodní dělo?" XDDDDDDDDDDDDD
Natálije says se pobliju....

14:00
Marynka včera na akcii sme podpálili sedačku, muž ju hasil šampanským, rozbila sa jedna šálka a asi dva poháre a ostatné škody zatial nie su zname :D

[Ivo Brian Leighton Uzhorodian]

Moje karma:
XX.XX Plurks: XXX Plurks responses: XXX

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ginisss says závist já trávila silvestr s našima :-/////