pátek 26. prosince 2008

00:39 - 1:59

starring:

00:39
IVO!!! está asexuál. odteď. těšilo mě, už nic nebude :D

TommyB alé...nepovídej :D kdo ti to má věřit ?
IVO!!! (evilsmirk) novoroční předsevzetí XD
TommyB tak hodně štěstí
IVO!!! bez problémů
TommyB no osatně já taky :D ale nedobrovolně :D
Roxx ani s roksanou?
IVO!!! to mě vážně vůbec neznepokojuje
IVO!!! z tou už vůbec ne! :D:D
Roxx cítím se zrazena!
TommyB ale to jako zase klidně :D
Roxx Tommy!!! XD
IVO!!! nebudu vás rušit přátelé, spojte svá těla, mě už se to netýká :D
TommyB no ? XD
Roxx že tě huba nebolí ivoshku :D
TommyB ...jo !...ivoshku, přesně tak...XDDD
IVO!!! to se nebojím, jsem přeci asexuál! :D
Roxx tak se aspoň koukej...a asexuálně se tvař..  :D:D
TommyB už žádnej "sex !" nebo "sex ?"
IVO!!! cožeto Tomáši? :D
IVO!!! já nevim jak se tváří asexuál, musím si to nacvičit
TommyB myslím ty tvoje hlášky, abys jako vypadal asexuálně i tady
Roxx doufám, že až se ráno probudím, tak ivoshek zas bude chtít sex..!! jinak..
IVO!!! ano, i slovní sex skončil
TommyB já doufám že nebude chtít sex...aspoň ne po mně
IVO!!! ty už se možná neprobudíš roxx :D
IVO!!! nejseš jirka, na takovýhle kecy nemáš právo tomáši XD
Roxx jakto? unesou mě íťani?
TommyB uf
TommyB počkat, jak si to myslel ? :D
IVO!!! ani trochu jsem to nemyslel tak že my dva budeme mít sex bez toho abychom o tom diskutovali!! XDDD
IVO!!! roxano.. doba je zlá
TommyB ani trochu ? tak to mě těší
Roxx cestou se stavíme pro tebe, neboj
IVO!!! pokud ti tohle dělalo starosti
IVO!!! s kým?
Roxx s nima přece
IVO!!! s nima za mnou ani nechoď jako
Roxx co proti nim máš?
IVO!!! třou o mě svým rozkrokem. to jako asexuál nemůžu tolerovat
Roxx ti zaplatí..to by toleroval každý asexuál...i ten nejasexuálnější!
IVO!!! ale já jsem nová dimenze asexuality
Roxx něco jako goauld? ti jsou dost asexuální..
IVO!!! goualdi se množí pučením, to je sexualita jak blázen
Roxx :D:D:D jdi pučet!!
IVO!!! abych na tebe taky jedním nevypučel!
Roxx ho ustřihnu než vypučí

1:01
TommyB se přecpává vánočkou (tongue) :D

Roxx smazat!!!:D
TommyB jejda, já nechtěl...promiň, ale už sem ji dojedl, neboj :D
IVO!!! tvá životospráva tě jednou zabije. a tehdy si na mě vzpomeneš Tomáši Bartáku! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TommyB to je možný, ale nejsi jediný na koho si vzpomenu :D
Roxx už je mi dobře a dala bych si vánočku:D
IVO!!! budeme s pannou haníčkovou stát nad tvým hrobem, jíst vánočku s máslem a divoce se smát XDDDDDDDDDDDDDD
TommyB :D no ale vánočka není to nejhorší co tak jím po večerech...ty brambůrky a litry kofoly jsou horší
IVO!!! ...pak to s roxanou zapijeme kofolou
TommyB to je teda důstojné... :D
Roxx roxana kofolu nepije...
IVO!!! tak to ji teda pít bude!!!
TommyB jak si to představuješ roxano ? nepít kofolu...tss...
IVO!!! ta dívka nemá budoucnost, říkám to pořád
TommyB jo...tím klesla v mém žebříčku ještě hlouběji XD
Roxx jak "ještě" ?XD
IVO!!! teď je pod čarou XDDDDDDDDDD
Roxx nemám vás ráda mám z vás depresi!!!XD
IVO!!! nepiješ kofolu nepoznáš vtip!!!
TommyB nepoznáš vtip...ještě hlouběji...XD
Roxx tvůj žebříček tak dlouhý není..!XD
IVO!!! velikost žebříčku není jeho jediný problém
TommyB naopak, je dlouhý !
Roxx to nevadí
TommyB jaký problém myslel ivoshek ?

1:52
Roxx has bouli na hlavě! O_o
IVO!!! PUČÍŠ!!!
Roxx NEEEEEEEEEEEE!
TommyB to je tak sexuální ! XD
Roxx kdo mi ji tam udělal? já s tím nemám nic společného :D
IVO!!! pučení je samovolné!

 
1:59
Roxx says jdu spát, máte na mě špatný vliv. Dobrou!

TommyB začala si z nás pučit co ?...ale nic si z toho nedělej XD dobrou noc ;)
IVO!!! pěkně se přes noc vypuč!
Chodňík brou (K)




[Ivo Brian Leighton Uzhorodian]
Moje karma:
93.43 Plurks: moc Plurks responses: hrozně moc

Žádné komentáře: