pondělí 13. dubna 2009

Barták Party

starring:

plurk: ivo (evilsmirk)

plurk responses:
opici_princ fascinuje mě tvá stručnost.
mattik to taky chtel napsat, co plurk, to jedinej smajl
tonle XDDDDDDDDDDDDDDD
ivo zyvkneš si
opici_princ zvyknu si na stručnost?
ivo
opici_princ tonle: di do hajzlu s emotikonama.
Maissy. dice (hassle)
opici_princ včera si nebyl tak stručnej, bejby.
tonle opici - nebud drzej
ivo masáně má zase nějakej novej nick ?
opici_princ tonle- víš co je nevýhoda internetové komunikace?
tonle XDDDDDDDD
opici_princ nevíš.
tonle jiste :D
opici_princ houby.
tonle ivo, co to mas za kamarady! XDD
opici_princ moc hodný kamarády.
ivo nech ho, já ho mám rád XD
Helena dice (scenic)
tonle tak mu rekni, at na me neni zlej :'(
ivo nebud na ni zlej
opici_princ já jsem jenom zlej.
tonle hele, clovece, ya to pujdes do pekla
Maissy. dice Masáně je teď Ta, která MÁ SÁNĚ.
ivo lidi, jste divný
tonle a to mela dycky lasáně!
opici_princ co když chci jít do pekla?
tonle tak to tam za trest nepujdes
opici_princ proč seš tak kurevsky negativistická?
tonle proc ses tak kurevsky sprostej? husy jsme spolu nepasli, mladiku!
ivo stejně pude protože nemá rád ženy XD
tonle to na to nema vliv
opici_princ nemusíš mě moralizovat, stačí odpovídat, bejby.
opici_princ ženy rád má, každopádně to na to vliv nemá.
Maissy. dice sežerte se
tonle opici_princ: hele, ja s tebou rada uzavru mir, ale nesmis na me bejt sprostej... mir?
FilipPrinc (rofl) PEACE ...
FilipPrinc tonle ukaž bílou vlajku! :D
opici_princ tonle: já s tebou nejsu v rozporu. nechci mír, chci komunikovat. tak odpovídej.
tonle ja odpovidam :D tututututu
opici_princ dobrá odpověď na otázku, proč seš kurevsky negativistická.
tonle ja ale nejsem a uz me nebavis :D
opici_princ v tom případě si naser *
tonle napodobne, ty hlavo :D

plurk: ivo barták žere picu a vůbec nás netrenáluje XD

plurk responses:
tonle jestli on nesezral i bic.... (thinking)
Helena dice tyvole vy ste sjety naky vichni
Helena dice ja si asi pudu pro pivo nebo co
tonle XDDDDDDD vem me s sebou!
ivo mě neber, já sem tvá součást
tonle jo, ivo na vine...
Helena dice ja nejdu NA PIVO, ale pro pivo :D
TommyB nežere, zatím žhaví troubu :D
TommyB já jdu pro slivku ! včera sem dostal :D
ivo mě neber, já sem tvá součást
tonle ivo se zasek :D:D:D
tonle vem me s sebou pro pivo! :D
ivo tonle neber, já sem tvá součást
tonle tonle je moje soucast nebo tvoje soucast? a ci jsi tva soucast?
Helena dice tonle je moje soucast, takze se mnou pujde do lednice pro pivo :D
tonle zbunk :D

plurk: Maissy. chce hrát pačísí. Kdo chce hrát pačísí? :D
lurk responses:
tonle to se lidi tahaj za pačesy?
Helena says já já já
feliska says ty čteš tu knížku? :D
Maissy. says nene, to je hra jedna :D
ivo mě neber, já sem tvá součást
Maissy. says ne, dělám seminárku na psycho a nudím se!
Maissy. says ivo je všude, nejspíš i v tom mangu který jsem snědla (evilsmirk)
tonle ivo je moje soucast - no responses

plurk: Kačenka asks zbláznila jsem se já nebo vy?
plurk responses:
ivo mě neber, já sem tvá součást

plurk: ivo už sme dlouho nehráli horolezce. kde je eviška? XD
plurk responses:
tonle eviska vole nekde to
ivo nexík jí to dělá mezi copy
Helena dice pod stolem
tonle fuuuuuuj XDDDDDDDD
TommyB ivo jsi vrcholně nechutný
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDD no co no
ivo škoda že tu není zrzavá bitch XD
tonle ivo neni nechutny, to NEXUS
TommyB ale ivo o tom mluví, to stačí
ivo bartáčku po několika měsicích našho plurksoužití by sis už mohl zvyknout
Helena dice já tu hýkám nahlas XDDDDDDDDDDDd
ivo HÝ STARÝ HÝ
tonle HÝÝ čehíííí a hot!
TommyB na takový nechutnosti si nezvyknu
tonle a to si rikas, ze mas bic?
ivo on by jenom trenáloval, a sranda žádná
Helena dice to by bylo nejvic sex s bicem!! jak to udela takovou tenkou dlouhou ranu a krev z toho tece
tonle sak je prisnej trenazer, tak to ma byt!


plurk: Hanita 2,27 papežů na metr čtvereční

plurk responses:
ivo sem chtěl papeže pozvat k bartákům na sex
ivo ale už něco měl
Hanita já dneska slavim Svátek Nekvašených chlebů
ivo to já enslavim
Hanita protože nejsi žid
tonle ja slavim jen Kvasenych
ivo hele ale na hřbitov ti zajdu pak
Hanita tonle vyznává radikální větev judaismu no...
ivo jj, obřezáva už u koulí
Hanita ja teda ješt nejsem židovka, čekám až budem mít s Diegem svatbu, pak teprve přijmu víru XD
tonle jsem radikal, no... Hanito, my te pokrtime i pred svatbou!
ivo já ti zajdu na hřbitov klidně
Hanita urezete mi pindika?
tonle ne, my ti ho pridelame XDDDDD
ivo ale
ivo ale zapálím s tebou menoru
ivo na hanukah


plurk: ivo pletou se mi princové XD
plurk responses:
opici_princ já jsem ten důležitej, na ostatní kašli.
ivo tak jo
tonle XDDDDDDD sama slechta tady
FilipPrinc jo...opičí je důležitější :D píše ti víc
opici_princ samá šlichta, tady.
Helena dice labutí
opici_princ labutí šlichta.
Roxxanne ty vole oni jsou dva aha...já myslela že to je ten jeden XDDDDDDDDD
opici_princ já jsem já.
ivo se mi namnožili
Roxxanne to je dementní genetika
opici_princ asks Roxxanne co má proti princům.
ivo pregunta vole
Roxxanne dice evokujou mi sušenky princ...ty mi nechutnaly a taky všechny prince v pohádkách vždycky hráli hnusní hermafroditi tak já nevim no.
opici_princ je pofidérní někoho odsoudit na základě evokovaných sušenek.
tonle ja bych mu ukradla slovnik cizich slov XDDD
ivo dělej mi to zezadu a nekafrej
TommyB já bych mu ho naopak dal, ten slovnik
Helena dice nevim proc, ale napoprvy jsem cetla, ze ejakulujou do susenky XD
tonle mezi parozi a copy XDDD
opici_princ takyže ejakulujou.
Roxxanne dice XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TommyB tykže
tonle tykže XDDDDDDDDDD
opici_princ nechápe proč ste všichni jak vytáhlí z hajzlu.
tonle XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Roxxanne dice my se milujeme
ivo nechte se nebo vás nebudu mět rád a co vy pak
opici_princ pak budem v hajzlu.
tonle ja ho zboznuju XDD
opici_princ prince.
tonle ten jogurt
opici_princ ty sušenky, přece.
tonle ten jogurt prece :-))
opici_princ ten mi evokuje sučenky princ.
ivo jéžíš vy jste divný

plurk: ivo BARTAK 3000. po použití se složí pod postel nebo za skříň XD
plurk responses:
Zuz. dice je nafukovací?
Maissy. dice to chci!
ivo nerouhej se keplere
▄█ ELHOMERO █▄ nafukovaci panna?
tonle a na kolik je pouziti?
Kačenka XDDDDD za kolik?
Helena dice 3000 znamena, ze je na 3000 pouziti v libovolnych casovych intervalech?
tonle smi se pouzit kazdych 10 minut...
ivo co to blábolíte
Helena dice nic moc skore jako
Helena dice sem myslela, ze bartak ma na vic
TommyB 3000 je fake
tonle je to vic?
ivo horst fuchs vás liskne
TommyB mnohem
tonle muzu si vybrat kam a cim, ivo?
tonle TommyB: hmmm <3
TommyB (evilsmirk)
Helena dice ja myslela, ze to je na tommyho :D
Helena dice tommy - tak jak casto a kolikrat?
tonle tech 10 minut bych mu nechala...
TommyB to jo...možná i...no jo
Helena dice tak aspon trikrat v kuse a pak deset min pauza, ne?
tonle jako kazdejch 10 minut?
Helena dice to zas asi ani nemusi :D
tonle ja si jem ujasnuju fakta
Helena dice :D
Helena dice to by se muselo presne vyresit pak no
Roxxanne můžu dostat originál????
Helena dice roxx nebud hloupa
tonle ne, podle nej odlivaj kopie, to by neslo
Roxxanne proč jako?
Helena dice ale jako! original -> Bartak1 -> muze jednou. Bartak 3000 muze 3000krat
Roxxanne jaktože může jednou? ten může víckrát protože to je originál ne? :D
Roxxanne fto se mi nelíbí tohle :D
TommyB roxx...doporučeně ?
TommyB Bartak 1 může neomezeně...pokud nemá trenál
tonle ale s nalepkou FRAGILE!
TommyB zajisté
Roxxanne pokud nemá trenál XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TommyB to je pochopitelné
tonle Roxx, to se ti s dokonalym klonem nestane! trenaly bz obetoval tobe!
Roxxanne dice ale mně je tojasný, chcete originál pro sebe (evilsmirk)
ivo ježiš dal bych si trenál (mmm)
Helena dice mi bylo tvrzeno, ze tim cislem je jasne dany
Roxxanne dice taky bych trenálovala!
tonle ja bych si taky dala trebal..
tonle trenal
TommyB ok...tak prvně rozklus, tak 600m aspoň
tonle to je dlouhej rozklus, na to ja nejsem... :D
Helena dice budu klusat 60 metru a u bartak 1 mi bude moc
Roxxanne dice já bych dneska brala delš rozklus
tonle Tommy, potrebujeme individualni trenal
ivo že rozklus XD to ani neujdu
Helena dice neni rozklus jako rozklus ale
tonle spravne, helenko, ted jsi na to kapla... ja to taky brala metaforicky-...
TommyB tak budem trenálovat až jednou přijedete :D a ukážu vám co sem ještě nikomu neukázal...tréninkový deník :D
tonle "-o
TommyB já to myslel doslova
tonle :-o
ivo to je jak ten
ivo jak se tam značí ta krev
ivo XD
ivo menstruační
tonle vykaslana?
TommyB ivo XDDD
Roxxanne dice ty vole tady každej mluví o ničem jinym XDDDDDDDDDDDDD
tonle jooo, takovy uz si nepisu :D Tommy, mas vrcholy?
TommyB :D co ?
Roxxanne dice jsi vrcholový sportovec?
TommyB ach tak...jistě !
tonle a v deniku si ty vrcholy zaznamenavas?
Helena dice mas tam i fotky, kdyz jsi na vrcholu? <3
ivo milý deníčku, dnes jsem dosáhl sého vrcholu
tonle jak dlouho takovy vrchol trva?
ivo dle vlhkosti vzduchu
TommyB ano, ne, různě
tonle beru moznost Cé
ivo XD
Roxxanne dice jak často máš své vrcholy?
TommyB to byly odpovědi na všechny ty otázky
TommyB jak potřebuji
tonle ja bych potrebovala, tak uz si muzu objednat?
Helena dice ja bych potrebovala hlavne vedet jak je to s tim casem a vrcholama a tak. ale rpesne, abych vedela, kolik jich chci
tonle k tomu dotanes sesitek a tam si to budes psat
ivo udělej nám graf
ivo a vývojový diagram
tonle Bartacku, my potrebujeme analyzu a pak si objename
tonle *objedname
Roxxanne dice ty vole mně bude stačit ten originál číslo jedna...je možnost reklamace?
TommyB servis je samozřejmostí, ale nákup je nevratný a barták vám zůstane navždy
onle a muzu si ho objednat na zkousku? jeden trenal a jeden vrchol a pak bych udelala dozivotni nakup
Roxxanne dice tonle to poznáš z jednoho?
ivo já mu důvšřuji
ivo takový barták
ivo mmm
tonle jeden staci, chci ten nejlepsi samozrejme!
TommyB všechny jsou nejlepší, prvotřídní kvalita
TommyB ivo...asi tě zklamu...barták3000 tak nějak není pro muže...
tonle on nema diru?
ivo si naser hajzle
TommyB XDDDDD
Roxxanne dice XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle mel bys delat i pro muze, budes mit vetsi odbyt
TommyB ok barták3000h bude pro muže
ivo už nechci
Roxxanne dice kecá

plurk: ivo už vás seru, co XD
plurk responses:
opici_princ mě ne.
Zuz. dice to by jsme si nedovolili říct, ani kdyby doopravdy jo.
Maissy. dice
tonle me serou tvoji slechticky kamaradi XD
opici_princ mě ne.
ivo mě taky ne
TommyB mě taky jo
opici_princ asks all the people who doesn't know proč sou tak kurevsky negativističtí.
ivo bartáku ty seš dneska nepříjemná
Helena dice ja bych taky chtela naky komentatory bloknout :D
FilipPrinc dice pfff...to je tou beztřídní společností...už neví jak se chovat k princům
tonle a nejde to?
opici_princ shouts: shame on you!
Helena dice nejde, uz jsem to zkousela kvuli ivovym pratelum :D
TommyB blokni ivo
tonle to jke skoda :D
ivo já je pak protřídím až mě budou srát XD
opici_princ já ne.
tonle ivo, tak jo :D
Roxxanne a co se řeší tady? :D
tonle Roxx, chleba :D
opici_princ fascinuje mě jak jsou tvoje tryskní odpovědi vtipný, tonle.
Roxxanne co tu tryská?
ivo překypělo mi semeno
tonle uz je cas, ivo XDD
Roxxanne ježiš honem já chci děti.
ivo mi nastav kloaku
TommyB XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle ale tu ma jen KAcer Donald!
Roxxanne dice XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

plurk: tonle shares prave je 22:22
plurk responses:
Zuz. says no a co jako?
Helena says to je zombie cislo
tonle to neni, to je 02:27
Helena says proc jako?
tonle protoze tro vsichni nejlip spej a nejlip se cucaj mozky
Zuz. says ale není to prvočíslo (thinkink)
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle to je zombiem u prdele, oni neumi matiku!
Helena says neslo by to uz v 1:26?
tonle nevim, oni uz jsou zvykli tak
Helena says :(
Helena says bych byla chranena a mohla chodit v noci na zachod

plurk: TommyB dneska mi do okna narazil pták :D celkem sem se lekl
plurk responses:
Zuz. says pták Fénix?
Helena says a shorelo mu okno
tonle cizecek?
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TommyB tyjo sem se ho radši neptal jak se jmenuje, vypadal zmateně
ivo pták XDDDDDDDD
ivo barták
TommyB ivo se jmenova, určitě ivo
tonle skoda, ze to nebyl cizecek... :( by ses ho mohl zeptat, jak sejou mak
ivo co s ivo že
tonle ivo ma treba ale jine informace zajimace
tonle *zajimave
TommyB coivo ?
ivo civavo
tonle chiuaua
Roxxanne says co když měl v bříšku děti?
Helena says ptaci mivaj v telicku jen zadelani deti
tonle v kloace?
Helena says ale ptaci jako ptaci maj nakyho ptaka? nemaj, ne? nebo jo?
Helena says pac jak do pani ptakovy kloaky by jinak neco dostali?
tonle zobakem?
tonle oralni sex...
Helena says si to ze svoji kloaky vyndaj zobakem a daj do kloaky pani ptakovy XDDDDDDDDDDD
tonle bych nechtela bejt ptak.. ani pani ptakova
TommyB ani cizecek ? :D
tonle ten uz vubec ne, mne by stacilo se ho zeptat na neco XD
TommyB to bys musela být pták a mít kloaku
TommyB nebo mluvit ptáčsky, ale to nedáš
ivo bartáku zakresli si vrchol
tonle ptacsky trochu umim, ale mam blbej prizvuk
TommyB aby si tě pak nespletl s ptákem...
tonle to ne, ja mu to vysvetlim
Helena says tonle si s ptakama rozumi
TommyB a helenka ne ?
tonle Helenka si rozumi se mnou!
Helena says ale jo, rekla bych ze taky
Helena says a tonle me nedostatky dolni
tonle co prosim?
Helena says doplni :D
tonle XDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle jaky nedostatky??? XDD
Helena says v tom, jak si rozumim s ptakama
tonle jo, budu ti delat tlumocnici, čvirík
Helena says XDDDD

plurk: Roxxanne vy jste se hromadně vožrali zatímco jsem spal nebo co
plurk responses:
ivo mlč agáto
tonle zatimco jsi spal jsem byla na lodzii :D
TommyB decentně
tonle ja nepila, ja neco jinyho delala
Roxxanne says nanananananána agáta teta agáta
ivo ošukala ropnýho magnáta
Helena says to je balkon,
ivo s lodžijí a balkonem byla dycky hrozná potíž
tonle lodzie je vepredu, tak proto
Roxxanne says na balkone to delali
Roxxanne says pred prumyslvou kamerou!
ivo noaco
tonle a pod lampama
ivo když to uveřejní tak už to není průmyslová kamera ale
Roxxanne says a je možnost že to nějak uveřejní? :-((
tonle jako u thoo veterinare mozna...
Roxxanne says jo dobrý XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

plurk: TommyB vás chce mít tady
plurk responses:
Roxxanne says já vás tam chci ošahávat pod vodou
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ivo já i nad vodou
tonle to by byla bžunda
ivo tak bartáčku nevypadá to že by jsi měl mít nějaký víkend volnej dům?
TommyB zatím ne, ale doufám, že když je pěkně tak budou naši jezdit na chatu, tak snad no
tonle (banana_dance)
ivo můžou jet na naši chatu klidně
tonle nebo ja mam kamarada, co ma chatu, tak tam treba
ivo XD
TommyB stačí naše chata :D to je dobrý
Roxxanne says nebo týdenní zájezd někm v létě coM
tonle zajezd ROH!
ivo podnikovou rekreaci
ivo na panoramata se boudem koukat
Roxxanne says oni ivo...oni
ivo asg
tonle oni se budou koukat a my budem ve virivce
Helena says ale to by chtelo fakt vic tech prototypu bartaka. pac ne ze bych neverila bartakovi1 a ivovi, ale prece jen. ivo by chtel asi taky spis
Helena says bartaka nez nas a pak je tam tonle, roxx a ja, takze co jako?
Helena says na nas se budou koukat?
tonle budem delat slony treba!
ivo není pravda
ivo já dokážu mít sex se vším
TommyB tak se holt vystřídáte no...
Helena says jooooo hýkající slony :D
tonle ivo (evilsmirk)
tonle Tommy, mate doma arasidy?
ivo arašídy můžu
ivo pokud jsi mě chtěla zabít
tonle ne, ja myslela pro hlavniho slona Bartaka
TommyB pistácie
tonle Aby mohl hykat celou noc, sloni maj arasidy radi
Helena says ji sloni banany?
ivo ty taky mlžu, dál?
Roxxanne says máte tam langoše?
TommyB bohužel...doma ne
tonle ja bych si prala humra
ivo přinesu vám nějakou ryzeužhorodskou tu
ivo ídlo
ivo teĎ mi nenapadá jaké to je
tonle halusky?
Helena says ja muzu prinest ryby
ivo spíš falafely
TommyB máme pizzu, chipsy, kofolu, red bull
tonle pizzu san moka?
Roxxanne says já chci colu :(
Helena says ja chci pizzu bez oregana
tonle ja chci redbull s vodkou
TommyB vodka by taky šla
tonle absolut?
ivo božkov
Roxxanne says finlandka
tonle ja chci jedine absolut...na finslanda jsem taky ochotna pristoupiz
tonle pristoupit
Hanita ja mam jelcina, je nejaka sladka divne
Hanita jinak jsem Bozkov Grrrl
tonle Stalinovy slzy?
Roxxanne says ale já ji chci jedině s džusem jinak blinkám jo? jo?
tonle jo1 ja taky jen s redbullem, jinak blinkam taky
Hanita stalinovy slzy, letni tabor kdyz mi bylo 14
Hanita ja nesnasim s dzusem...piju s colou nebo s redbullem
ivo první sex?
Hanita ale dneska cistou.
ivo fuj s džusem
ivo se mi chce srát z toho
tonle XDDDDDD
tonle mne po redbullu ne
Roxxanne says :D jeste mohu pristoupit na redbull
ivo z toho bych měl infarkt zase
ivo vole lidi moji nechcete přiject na majáles?
ivo to je v havčicích, to je dycky
tonle to neznam tam
tonle to je kde toto? a kdy?
Roxxanne says no a jak jako?
Hanita je tam kolotoc?
ivo ti ho udělám
ivo kolotoč na podzim
tonle jako vlakem treba bysme mohly-i
tonle kolotoc bude mit Helenka vythany rucicky!
TommyB na majáles do brna ! to je lepší
Roxxanne says ježiš tak já nevim kam na majáles :D
TommyB jo a Absolut ! kamoš má absolut bar, bych měl slevu
tonle hmmm
ivo já mám bečku
tonle sadla?
tonle neboi co ?
ivo bourců morušových
tonle óóóóóóó
Roxxanne says já mám hedvábný šáteček...ale nemám majáles
ivo toi seš v píči dost
tonle ja mam taky hedvabny satecek , dokola se s nim tocim
TommyB já mám hedvábnou kravatu :D
Roxxanne says s monogramem? TR?
TommyB ne, bez monogramu
Roxxanne says aha
tonle my ti to tam vysijeme, kdzy pojedou vasi na chatu
ivo máš ji taky speciální jako košile?
Helena says s redbullem to chutna jak zvejkacka, fuj
Helena says ja bych chtela neco, po cem budu blinkat s malinovkou, abych blinkala maliny
tonle to nebudes nikdy ale
oxxanne says jedině mrkev
tonle nebo kukurici ale hlavne ne v metru na Mustku na nastupisti!
Helena says ja bych chtela kalhotky z bonbonu
Helena says a proc budu mit vytahany rucicky?
TommyB ne, běžná sériová výroba :D ale je k té speciální košili
TommyB jo a tady se blinkat nebude...stačilo 2 krát
Roxxanne says dyt ne, já blinkala naposledy nevim..neboj se bartáčku
ivo já blinkat to
tonle ja bych chtela podprsenku z marcipanu
ivo tek uplně před 17tinama
ivo sperma a tak
ivo ale věděla toj jenmmo avchen
tonle ja bzch blinkala slusne tam kam se ma
ivo šiš
TommyB uklidnili ste mě
Roxxanne says z mrciánu tonle§
Helena says ja budu blinkat do kybliku a umeju ho
Roxxanne says mrcipánu kurnikšopa
tonle mrcián, hm (thinking)
tonle ja byhc ji snedla hned
TommyB já taky
tonle ach

plurk: ivo dneska jsme si sáhli na dno, lidi

plurk responses:
tonle ja jeste ne uplne.. sotva se dotykam spickama prstu
TommyB ja ne...v noci skoro, to sem byl dost, ale přežil sem
tonle ale ted je taky noc
Roxxanne dice já bych se sfetotovala ale nemůžu no...to je nejhorší dno vůbec
ivo já nejsem ani sfetovanej a kde až sem
tonle ja jsem a nejsem...
ivo XDDDDDDDDDDDDD
tonle no fakt!
TommyB já bych byl
TommyB ale muzu se opit...mam tu slivovici :D ale sám se opíjet, nevim nevim
tonle to ja delala uz taky... a ted jsem byla 2x sama na lodzii
TommyB co si dělala ?
Hanita jen si dej tommy, ja lezim (sama) v posteli a piju vodku z flasky takze no big deal
TommyB aha...já myslel že je to blbost
tonle jako pila sama
tonle to jsem delala
TommyB jo ahá
TommyB vy ste divný...:D
ivo já pil kofolu s vodkou
ivo kofolu sem vypil
ivo tak piju jenom to druhý už
Roxxanne dice já si du dát antibiotýka
opici_princ myslel sem si, že o tomdle se baví jenom pseudopuberťáci.
tonle dej.. ja si dala bylinu
Roxxanne dice já jsem pseudo-intelektuální osoba studující FF UK a nosící manšestráky tak mě neštvi
Helena hará (doufam, ze to je hopes) ze ivo z tech princu brzo vyroste
tonle huráááá :D
ivo háráš
ivo feno
opici_princ já jsem pseudoosoba nestudující nosící skinny jeans a nikoho neštvu.
tonle :D:D
Roxxanne dice ty vole nejsi Jirka Tůma?
ivo hará je že budeš
ivo myslim teda
Helena dice neharam, ted jsem plodna
opici_princ jo jsem.
Roxxanne dice no vidíš :D
opici_princ nevidím nic jinýho než sama sebe.
Helena dice blansko neni na labi
ivo to si myslel ivo ale
opici_princ blansko je na labi.
tonle Stribro je na Mzi
Roxxanne dice nevm kde je blansko a vubec mě to netrápí momentálně
opici_princ nevm kdo seš a vůbec mě to netrápí momentálně
Hanita nevim vubec, momentalne
tonle vubec ne momentalne
ivo žiwot je kurwa
TommyB nemomentálně
tonle wole ty jo JO momentalne!
Roxxanne dice já nepotřebuju abys to věděl XDDDDDDDD
opici_princ ale já jo.
opici_princ ne, in fact taky ne.
Roxxanne dice no tak ne no...takže co jako?
opici_princ in fact nic. nebo to do mě snad chceš dělat zezadu?
ivo zezadu já
Roxxanne dice zezadu má rezervaci ivo, to pardon
opici_princ zepředu chceš?
Roxxanne dice do ucha.
TommyB z boku !
opici_princ píšu si. roxxanne do u-cha tommyb z - bo - ku. mám to.
ivo to je coura
tonle devka proradna
TommyB kurva je to
opici_princ čupka.
Helena dice hele von me nebavi
tonle moi non plus
opici_princ umře, neboj.
Roxxanne dice mě taky ne

plurk: Roxxanne jo ještě antikoncepci jsem si chtěla zapít...a nastříkat si do nosu a vzít si Orofar....a už vás tím nebudu obtěžovat

plurk responses:
ivo k řemu ti to je
ivo stejně když něco je tak máš pak nemocnou hubu XD
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle XDDDDDDDDDDDDDDDD
Roxxanne says debile vole XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Chodňík says XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TommyB já myslel že to předtím byla HA...XD tak jsem zmaten
Roxxanne says to byly antibiotika...ty si beru jako první
TommyB ty toho máš teda
TommyB úplnej hypochondr
Roxxanne says jdi někam.
ivo jdi sex
ivo sem
ivo XD
Roxxanne says ne žádnej sex už nebude
tonle sex sem tam...
TommyB roxx, to byl vtip

plurk: tonle wonders mam si udelat housku se salamem, jako rex?

plurk responses:
Helena says a mne taky?
Roxxanne says jako rex XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Roxxanne says XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle ok
Jony says tonle: nee, já budu mít hlad :(
tonle no rex prece si mayal housky se salamem a pak je zral, chňá chňá
Helena says ja bych se s rexem podelila. on nechce housku a ja salam
TommyB dyť jo, rex je nejvíc
Roxxanne says jo já vim já na to koukala s dědou
tonle ja mam sunku, ne salam
ivo mě hrozně sralo jak nikdo nevěděl co má dělat, rex skočil, zachránil pět ldií a zločinec ležel v poutech
tonle protoze Rex je trochu jakoi Bruce Willis
Roxxanne says mě štvalo že když si sedl tak mu byl vidět bimbas
elena says rex je puvodne pes chucka norrise
tonle byl z toho excitovanej uplne
Helena says roxx XDDDDDDDDDDDDDDDDDD


plurk: TommyB se bojí otevřít výpis z účtu...jdu prvně pro tu slivku

plurk responses:
tonle jdi di
Roxxanne says nebud patetický a melodramatický
ivo nabourá do tebe šalina
TommyB pardon teda
tonle tak co je s tou slivkou?
ivo šulina
ivo XDDDDDDDDDDDDDDDDD
tonle XDDDDDDDDDDD
TommyB je dobrá :D
tonle ja chcu tez!
ivo zhyň v křeči
tonle XDDDDDDDDDDD ivo je dneska vtipny moc
TommyB tak si pro ni přijeď XD já mám času dost


plurk: ivo zejtrazavolám naďi, ať mi pošle brejle nějaký

plurk responses:
tonle (heart_beat)
ivo řekne mi nasersi
Roxxanne dice na záda
TommyB med
tonle lucni
Roxxanne dice květový
Helena dice IVO JE BALABÁN!!!!!!!
tonle tz takz nevis, co chces
Roxxanne dice takový luční motiv
Helena dice IVO!
Helena dice Nejsi jeji pribuznej jako!
Helena dice Nejsi napsanej v pribuzenstvu a kdybys byl, bys tam by, pac wikipedia vi vsecko
Helena dice ja te tam dopisu :D
ivo já ještě nejsem na wikipedii
Helena dice kde se to tam edituje? to nevidim
ivo naďa už je asi hotová
Helena dice tam de editovat secko, ael ty pribuzny ne :D
ivo asi se tam všichni cpali no XD
tonle kdejakej urbanek a balaban

plurk: tonle ja nemam pyzamo no

plurk responses:
Helena says spi naha ne
tonle ne-e... nespim ani doma u sebe
Helena says ne?
tonle sama ne
ivo spi ve mě
tonle jsem tvoji soucasti
Helena says ja treba ted lezim v triku a spat v nem nechci, pac to na ven a zvedat se nechci, tak ho hodim na zem proste :D
ivo co

plurk: tonle zmobilizovala sily a odchazi

plurk responses:
KlaPi says
TommyB

plurk: ivo taky du ne. se mi dělá mdlo

plurk responses:
tonle (k)
ivo bartaku udelej mi pá
TommyB pápá ivo

2 komentáře:

Susanne řekl(a)...

jaktože se nedržíš šablony? (nottalking)

Anonymní řekl(a)...

jak?