pondělí 10. listopadu 2008

Photobucket

Drazí a milovaní plurkeři,


Vánoce se blíží a vzhledem k tomu, že Vánoce jsou jediná doba v roce, kdy jsem garantovaně v České republice, bylo by na čase konečně zrealizovat nějaký ten sraz. Budu pracovat s termíny, kdy budu v ČR, pokud chcete uspořádat nějaký sraz beze mě, klidně do toho, ale nechte mě pokusit se zrealizovat tohle:D Jako město konání se vybrala Praha - bydlí tam nejvíc plurkerů a je tam přece jen trochu víc možností něco dělat než třeba... někde jinde.

Už jsme to s několika lidmi na plurku řešili, nicméně tady si to může přečíst každý - a je to pohodlnější, co se diskutování týče.
Tááákže:
- 21.12. -- toť datum konání.
- co chcete dělat? Sejít se pod koněm jak ímou kidz, zazpívat si JÉÉÉDU NA KÓÓÓNI a pak se jít ožrat na Petřín (jako ímou kidz!!)?
- kolik nás bude? Kdo už ví, že v těch termínech určitě může/nemůže?
- chcete zarezervovat nějaký podnik? ... pokud teda ještě něco bude volného...
- bylo by taky dobré, aby so domluvili lidi, kteří pojedou ze stejných měst/částí republiky - můžou jet do Prahy spolu + skupinové jízdenky jsou samozřejmě ekonomické:)


DISKUTUJTE, ŘEŠTE, NADÁVEJTE!!!

-------------
EDIT:
Dorazit plánují (hla ste se v comments!):

ävchen (Olomouc)
tonle (Praha)
marilyn (Nové Strašecí)
hughhh (Mladá Boleslav)
tpk (Havlíčkův Brod)
hel (Veselí nad Lužnicí)
ivoshek (Užhorod)
lou (Praha)
finland (Praha)
honny (Brno)
évička (Brno)
nexík (Brno)
noovo (Praha)
jony
katchenka (Rožnov p. Radhoštěm)
charlottka (Praha)
petulka (Praha)
cassidy (Kralupy nad Vltavou)
phere
roxx (Praha)
agile (Olomouc)
maissagne (Praha)
mania
adanedhel (Praha)
barb (Vysoké Mýto)










+editováno ivoshkem.
(edit Ävchen: ty abys mi do toho nekecal:D) [ivoshek asks: problém, dámo? :DDD]

102 komentářů:

tonlička řekl(a)...

Mohu oba terminy, podle poctu lidi by se dal zamluvit i nejaky podnik, s tim kdyztak rada pomuzu, kdyj je Ävchen mimo CR zatim.
Petra Kotvalda vskutku nemusim, ale byl by to kazdopadne zazitek :D

tonle

Unknown řekl(a)...

Já jsem původně hlasovala pro 22., ale 21. 12. by možná bylo lepší - sice den předtím přijedu do ČR, takže budu vypadat strašně a budu unavená, ale asi bych si plurk párty radši "odbyla" dřív a pak bych si užívala "pohody s rodinou", kterou vídám fakt tak dvakrát do roka.

tonlička řekl(a)...

I don't care :)
takze muj hlas pripojte k vetsine nebo se priklonim k 21.12. pokud bude nerozhodne.

Unknown řekl(a)...

Ehm no zatím to vypadá jako sraz nás dvou:D

d. řekl(a)...

byla bych pro zamluvení nějakýho podniku (prosím, aby ävchen a jiní výdělečně činní nezapomínali, že jsou tu i studenti, co maj hluboko do kapsy :D). jinak je mi jedno, jestli se tam bude sedět a tlachat, nebo jestli se to zvrhne ve skupinovej sex. termíny mam volný oba a zařídim se dle ostatních.

Anonymní řekl(a)...

taky snad budu moct v podstate v oba terminy, lepsi by bylo 22. ale kdyby nebylo zbyti, slo by i 21.

sesel bych se pod konem, zazpival si mumu nebo jeeeedu na koooni a sel si nekam sednout :DDDD

Anonymní řekl(a)...

tak jestli nedele nebo pondeli je fuk, hlavne ze to nebude patek nebo sobota :)

Anonymní řekl(a)...

ja hlasuju pro 21.!! Protoze prijet domu 23. uz je fakt docela pozde :/ Kotvald v kostele zni hodne dobre XDDD Kdyz se pudem predem nekam napit, tak jsem klidne pro :D a pokud nas bude vic nez ctyry, tak urcite neco zamluvit, abysme pak nemuseli kdesi cosi... Jen skoda, ze avchenka neprijede uz driv, protoze znam jeden podnik, kde v sobotu (to je napr toho 20.) je ceskoslovenska diskoteka s pisnickama na prani XDDDDD to by mohl byt terc nejako pristiho srazu :D

Anonymní řekl(a)...

hej, a nebo 21.12. plurk party a 22.22. after plurk party :D

Unknown řekl(a)...

Já jenom podotýkám, že se STRAŠNĚ těším, až vás všechny uvidím... a vy mě určitě po deseti minutách budete nesnášet:D
Jsem divná, chovám se nevhodně a nejsem vůbec vtipná. Jo!!!

Anonymní řekl(a)...

Avchen se pro to nejak nadchla :D Me je jedno celkem kdy. A budou tam i nasi slovensti pratele? XDDD to bych s nema
Mohl jet z uzhorodu, v olomouci se spojime s awch a katch a
Pojedem pendolinem do prahé :D

Anonymní řekl(a)...

slovensti brati poleti tadlem

tonlička řekl(a)...

Avch, nedelej zavery za nas, jo :D

a cim vic, tim lip! :D

Lou řekl(a)...

Já mám volno oba termíny, je mi to coby pražákovi jedno :)
Jinak Äwchen, ta myšlenka o hromadných jízdenkách mě vážně pobavila :D Je krásné, že myslíš takhle hezky dopředu! :)

Unknown řekl(a)...

@lou: To bylo myšleno v jakém slovasmyslu? Mě to prostě napadlo - hodně cestuju všemi možnými prostředky a vím, že ceny jdou docela dolů se vzrůstajícím počtem cestujících:) A plurčí studenti určitě uvítají ušetření nějaké té kačky:)

Anonymní řekl(a)...

Lou asi mela na mysli, ze s hromadnou jizdenkou pocitas s hromadou plurkeru :D

Btw kdyz by nevysel ten Peta (XDDD) bysme mohli na zamluveni zkusit najit nejakej podnik, kde hrajou na prani ;) nebo aspon jukebox :D

Anonymní řekl(a)...

A bude sex? To bych totoiž mohla v oubou termínech pak XDDDDDDDD

Unknown řekl(a)...

No tak hromadná jízdenka = od 2 lidí nahoru;)
A ivoshek půjde (jinak půjde na hrách), Katch snad taky... oba pojedou přes Olomouc. To už jsou 3 lidi:D

Unknown řekl(a)...

Jsem debil, říká se tomu vlastně "skupinová" - pardon, jsem idiot a nemám českou slovní zásobu!! :D

Zuz. řekl(a)...

Oficiálně prohlašuji, že se na 99% nedostavím, za což jste jistě neskonale rádi!
XD

Anonymní řekl(a)...

Jak kdyby to nebylo jedno ze awch :D my s katch pojedeme urcite z holomoca, bydli jeste nekdo na morave? A ostravaci jestli pojedou tak ti taky jezdi tama, ne? Takze teoreticky, kdybysme to vsechno skoordinovali, tak prazaci nejvic setrou XDDDDD budou to mit sice doma ale nezucastni se nejzabavnejsi casti srazu - cesty Šinkanzenem! XDDD A Slovaci se uz nekde vyjadrili jestli pojedou nebo ne? To by se mi fakt nejvic hodilo, protoze Prievidza/Uzhorod (=Angee) je prima linka a Mary by jela do Trencina a z tama uz je to pres kopec.

P.S.: ted sem si predstavil jake hejno lidi by to bylo, no asi maly skolni vylet :DDDD

tonlička řekl(a)...

asi pojedu do Olomouce a z Olomouce do Prahy :D

Lou řekl(a)...

Ävchen: to nemělo bejt myšleno zle.. Jenom mi to přišlo takoýv hezký... zodpovědný, že sis na to vzpomněla. A skupinové jízdenky jsou podle mě nejlepším výmyslem Českých Drah! Jinak název "hromadná jízdenka" jsem tomu dala poprvé já. XDD Já nemám moc českou slovní zásobu.

Hel: no čím více plurkařů, tím lépe, ne? :)

Tonle: taky mě to napadlo :)

Unknown řekl(a)...

Tak já asi začnu dávat dohromady seznam lidí, kteří určitě (nebo na víc než 50%) dorazí - a do závorky bych za ně dala město nebo kraj, odkud pochází, aby se mohlo případně řešit, kdo s kým, kde a jak pojede, okay?

Anonymní řekl(a)...

Zatím ještě nevím, jestli bych dorazila - nedorazila, ale zatim bych se asi stavila se na vas kouknout:)

Noovo

Roksana řekl(a)...

to je v prdeli..já jsem totiž v sobotu 22.12. celý den v práci..takže Roxx nemůže asi :(

honny řekl(a)...

Tak na 50 %. Osobně vážně nevím, co v té době bude :)) Ale rád bych se stavil.

Každopádně si to píšu.

(Brno, ale mám slevu na vlak, takže to se skupinovkou nemůžu kombinovat)

honny řekl(a)...

jo, jeste, co vam vadi na ozrani se pod Petrinem? Pro me jakozto vesnicana je to vskutku neco noveho :D

evisek_net řekl(a)...

zatím nevím, přemýšlím nad tím, uvidí se podle domácí porady :))

evisek_net řekl(a)...

Porada uskutečněna a vypadá to, že se chceme zůčastnit :) Snad nám do toho nic nepříjde :)
Takže Évička & Nexík (Brno) no jsme 2 tak skupinovku budem mít:-D tedy snad :)

Unknown řekl(a)...

@rox: a co když bude sraz 21.12.? Vypadá to, že to datum je přijatelnější pro všechny...;)

Anonymní řekl(a)...

přemýšlím, že bych taky dorazil. Jony

Anonymní řekl(a)...

rox: 22.11. je sobota, 22.12. je pondeli!

honny: me osobne na ozrani pod petrinem vadi prosincovej termin :-[

(ale nejsem organizator, Av. je treba na piti na mrazu zvykla :o)) )

tonlička řekl(a)...

tpk, nebud baba :D takovej rumicek, ten te zahreje raz dva :D

Unknown řekl(a)...

@tpk Ävchen si dělala s tím Petřínem prdel, ale když mě přehlasujete... :D

Lou řekl(a)...

Já se přikláním také k tomu, že v prosinci je příjemnější teplo hospody :) Teď je to ještě dobrý, ale počkejte za ten měsíc a půl jaká bude klendra!

Katie řekl(a)...

ja muzu, pojedu s ivoshkem na koni ze zlinskeho kraje!!!

Anonymní řekl(a)...

Na petrin vam seru, to je moc do kopce a na to mi lide z hor nejsme vubec zvedavy :DD

Anonymní řekl(a)...

tak moje ucast vypada ohrozena! 19. a 20. mam dve akce.. 21. uz teda nedavam treti urcite :(

tonlička řekl(a)...

hughhh: nebud mekkej! :D

btw - taky vam nejde plurk?

Anonymní řekl(a)...

taky souhlasim s Lou a priklanim se pro nejakou hospudku, nez mrznout kdesi cosi:)

Noovo

Anonymní řekl(a)...

na 80 procent muzu 21.(22.na 99 procent ne...). jedu z jiznich cech. pocitam, ze sama :D a neminima travit dyl nez pul hodiny nekde, kde je min nez 20 stupnu!!

Anonymní řekl(a)...

otázka: ako a kedy sa potom dostanem domov, keby som tam teoreticky išla? XDDD

Anonymní řekl(a)...

no, takže zoznam.sk mi nechce ukázať spojenia viac ako mesiac dopredu, čiže netuším ako a kedy XDDD

NN řekl(a)...

Mary: IDOS.CZ

Něco jsem tam i našla :) Vlaky jedou i večer / v noci ale pokud by to bylo moc náročný, jakože asi jo, tak by tě někdo asi nechal u sebe v Praze, nebo si to o den prodloužíš a pojedeš na den, dva ke mně XDDDDDDDDDDDDD Ale to by se ti asi už vůbec nechtělo, protože já jsem další 2,5 hodiny od Prahy a pak bys zas musela do Prahy a prostě složitost XDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Mary: na to se vyser, tvůj úkol j distat se do Užhorodu tak, aby nám to fungovalo s vlakem do Olomouce!

Anonymní řekl(a)...

podla mojich informacii premavaju busy Trutnov - Trnava :D

Anonymní řekl(a)...

natálka, to je presne ten istý systém ako cp.zoznam.sk , takze mi to vyhadzuje spoje len do 13.12 a tak skoro nepojdem :D

Katie řekl(a)...

jo, na petrin jdu jedinne lanovkou, na nejake kopce nejsem vubec zvedava..XD a kdo prijde o cestu sinkanzenem, toho opravdu lituju :D:D

Anonymní řekl(a)...

já nejspíš taky dorazím :)

tonlička řekl(a)...

pani, to bude velky - nebudem shanet sponzory? :D

Anonymní řekl(a)...

JA JA JA TAKY :D

Anonymní řekl(a)...

tak okay...souhlasím s 21.12.. :*

Anonymní řekl(a)...

avchen napises tam odkud kde je? :) pro zajimavost..

Unknown řekl(a)...

Dopsala jsem ty města, kdo tam má chybu nebo tam není, dejte mi vědět - jela jsem podle mého plurk friend listu a ti, co tam město nemají nebo je nemám ve friends, mi to můžou napsat tady.



Okay, další level - kam teda půjdeme? Pražáci, raďte se:P

Roksana řekl(a)...

ježiš já jsem vážně zmatená, proč jsem se koukala na listopad :D

Ävch, já jsem Praha :)

Anonymní řekl(a)...

wooohou, už se na vás těšim, doufam, že to fakt výde

Anonymní řekl(a)...

Vysoke Myto???????? XDDDDDDDDDDDDDDD JAK JSI K TOMU DOSLA? :D

tonlička řekl(a)...

Vysoke Myto :D:D:D

Misto, jo? hmmm...pro 21 lidi... hmmm.... treba Lucerna? :D

Anonymní řekl(a)...

já navrhuju sazka arenu nebo o2 arenu nebo co to teď je XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Amna řekl(a)...

amna(Praha) se taky hlásí :))

Unknown řekl(a)...

Já nevím jak jsem přišla na Mýto:D:D:D Nějak jsem jela podle toho, co má kdo v plurku a asi došlo k nějakýmu erroru:D

honny řekl(a)...

Brno reprezent.

:)

Pudu kamkoli, od ctvrty cenovy. :)

Anonymní řekl(a)...

Pokud chcem neco rezervovat, uz by mozna byl cas, ne? Tejden predem asi nic nesezenem :) Pokud teda chcem rezervovat... A mohli by se tak nejak vsichni vyjadrit co si predstavujou. Ja treba osobne bych uvitala, kdyby tam tocili Gambac (ci cokoliv co neni plzen, cerny a nestoji to 50 a vic). Pripadne teda vino, ale to jen kdyz pudem do neceho lepsiho :D Jinak jsem nenarocna B-) :D Ma jeste nekdo jiny nejake pozadavky? :D Aby se prizpusobil vyber tomu :) Tim teda nechci rict, ze kvuli mne se nemuze nekam, kde toci jen Plzen, jen rikam, co bych uvitala :)

Unknown řekl(a)...

Ano ano, už jsem chtěla začít buzerovat.

Mně osobně je úplně jedno, co tam točí, protože pivo nepiju a víno od jisté doby taky ne, ožírám se jinými způsoby a daleko destruktivněji:D
Bylo by super, kdyby tam byla nějaká úchylná hudba available, i když vlastně... asi bylo blbý jít někam a pak se překřikovat s nějakou hudbou (nicméně jukebox = plus!). Nevím, jak chcete.

Michal Acler řekl(a)...

Jsem spis pro prvni termin. Snad to nepropasnu / neco do toho nevleze (nahaneni darku :). Jinak taky pojedu z Olomouce. Agile

Anonymní řekl(a)...

vyzaduji pivo Janacek a hospodskyho Hynka, dekuji :DDDD

Anonymní řekl(a)...

hm, tak ja určite neprídem, lebo som sa dozvedela že v tom termíne ideme do viedne... takžesmola :( nechceme mať zraz vo viedni?:D

Anonymní řekl(a)...

navrhuju nejakou studentskou hospodu pobliz koleji (mam moc osklivy vzpominky na hospody na Jizaku, Strahove a Dejvicky)... bude tam dost mista, studentsky ceny atd :o)

v nedeli pred vanocema by mohlo byt docela volno :o)

btw uz jsme se na tom prvnim terminu shodli?

Anonymní řekl(a)...

neee studentskou ne :( ty jsou dobry zajit tam v tejdnu ve dvou na pivo, ale na sraz je to k hovnu. Alespon podle tech, co znam ja...

Anonymní řekl(a)...

hel: myslime stejny studentsky hospody? takovy ty, kde se alkohol nepije na objem, ale na vahu? kde jsou veliky domlaceny stoly a fotbalky a spousta lidi?

ok, byl to jen navrh, me je celkem jedno kam se pujde, dokazu posedet i ve vesnicky hospode s velkym rumem za petku :o)

Unknown řekl(a)...

Já nechci bejt v nějakým pajzlu plným ufuněných nadržených studentů:(

honny řekl(a)...

to budes stejne, bo takovy prijedou :D :D

Anonymní řekl(a)...

tpk - jo, to myslim... rev, milion lidi, co se furt cpou a chcou se s tebou bavit...

Anonymní řekl(a)...

Roxano! Dáme si sraz na autobuse. Hauk, domluvil jsem :D

Maissagné řekl(a)...

21.12.? tak to bych mohla taky B)

maiss@praha.

Anonymní řekl(a)...

studentska hospoda ani omylem!!!!!!!
nevim, kolik nas bude, jestli hodne (vic nez 15), tak me bohuzel nic nenapada :(

Anonymní řekl(a)...

Nevi, jestli dorazi .. tak na 50% .. btw, VM jsem ja :D

tonlička řekl(a)...

No tak navrhuju - Le Mirage na IP Pavlova: http://www.lemirage.cz
nebo Atmosphere (nebyla jsem): http://www.atmoska.cz/
nebo Krasny ztraty: http://www.krasnyztraty.cz/ nebo PeachPit (ROFL; nebyla jsem): http://www.peachpit.cz/

Nebo pak ten Evergreen, co zna i Hel moc dobre... :)

Anonymní řekl(a)...

tonle, bych bral ten Le Mirage nebo PeachPit :D:D:D:D

tonlička řekl(a)...

no ten PeachPit vypada hodne huste XDDDD

Anonymní řekl(a)...

hughhh WONDERS Natalije neprijede?????

evisek_net řekl(a)...

ten Peach pit vypadá hafo psycho :-D
myslím, že pro plurk sebranku ideální :)

Unknown řekl(a)...

BOOKUJTE PEACH PIT, ÄVCHENKA PORUČILA:D

Anonymní řekl(a)...

z beverly hills to mam 20 minut ve dne v noci, takze taky beru :D

Anonymní řekl(a)...

nedojdem to tam obhlidnout? :D

tonlička řekl(a)...

Hel, pujdem tam na pivo? :D

Anonymní řekl(a)...

ouk :D po-st muzu kdykoliv :) nejlepci utery, pac st nevstavam B-)

Anonymní řekl(a)...

peach pit!!! :D

Anonymní řekl(a)...

jestli po mě v tom píčpitu budou vyžadovat občanský průkaz tak si mě nepřejte! XDDDDDD

tonlička řekl(a)...

ivoshku, tak my ti to piti objedname a ty si ho vypijes :D

Anonymní řekl(a)...

s vekovym prumerem plurku si bude mozna kazdej nad 18 kupovat tri alkoholicky napoje najednou, ne? :D

Anonymní řekl(a)...

teeda, já nevim, jestli se k vám připojit, ani vás všechny neznám, co když mě ukousnete ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak když už jsem z tý Prahy, nenechám si to ujít ;)

tonlička řekl(a)...

kde se chcete sejit? v KOLIK HODIN? v kolik chcete jit do hospody??
PeachPit je zamluvenej na toho 21.12. - nas prichod nahlasen mezi 16:00 a 17:00.

Jestli se to zmeni, tak mi dejte vedet, ale budu tam volat naposledy, 2x uz stacilo, at ze sebe uz vetsiho kretena nedelam..

Dekuju nastotisickrat.

Unknown řekl(a)...

Chcete se sejít přímo tam nebo někde jinde?
Myslím, že s přihlédnutím k tomu, že moravskému dream teamu cesta trvá až 5 hodin, bude nejlepší sejít se rovnou tam, mezi tou 4 - 5 pm...

tonlička řekl(a)...

nemam s tim problem. ale vypadalo to, ze nekteri by se setkavali radi uz dopoledne...

Unknown řekl(a)...

Dopoledne? No to teda nevím... kolem oběda třeba jo, ale dopoledne určitě ne, potřebuju se na to vyspat:)

honny řekl(a)...

Erakis - prijd ;)

Lou řekl(a)...

PeachPit se mi líbí a čas mi přéíjde rozumný.. já bych se klidně sešla až tam ;)

Anonymní řekl(a)...

tak kdo jeste nejde??

Anonymní řekl(a)...

Ja taky nejdu..Noovo