sobota 4. října 2008

Prokletí Plurkující Poetové :D

starring:

Po dlouhé době... (aby se neřeklo, že je tady na chcípnutí :D) Poděkujte FINLAND, která mě dokopala k tomu abych to sem postla :D

plurk:
Maissagne THINKS hmmm... co se rýmuje na "most"? (cz):D

plurk responses:
petulak says kost?
petulak says zlost? :)
phere says post
bytesize says skvost :DD
petulak says cnost
petulak says dost
feliska says host
finland zlost!
Maissagne says děkuju vám všem :D (cozy)
finland píšeš milostnej dopis?
Maissagne says finlanďanko, nemám komu :DD
finland ale prdlajs XD
Hel says plurku :D
Maissagne says hmm, ale odkdy se v milostných dopisech objevuje slovo "most"? :D to jakože skáču z mostu z nedostatku responses a plurků? :D
Hel says ts, nejsi vůbec poetická :D
finland Podvedl jsi mě ty smrade s tou blondýnou od vedle..Mám na tebe takovou zlost. Ještě že tu stojí ten most.Skočím,nebudu ti už nablízko - bože, to bude skvost XDDDDD
finland I když to už neni ten milostnej :D
Maissagne says :DDDDD
Hel says finland finland finland :D:D:D
finland No cooooo XDDD
Hel says skanduju!!!! dokonalý :D
Maissagne says seš dobrá :D
Hel says na náš most, přišel cizí host, jdu si vybít zlost, napsat o tom post
Hel says čkat, chybí mi ta milostná složka
Maissagne says Helenko :D
finland :D
Hel says viděl jeho chvost, co má velkou moc, dostal z toho zlost, skočit šel na most. to už je skoro milostný, ne? :D
finland jeho chvost :D Co má velkou moc XDDDDDDDDDDDDDDD
Hel says jsem na svůj mocný chvost pyšná :D
finland Helenka: Ten je fakt nejvíc XDDD



[Maissagne]
Moje karma:
77.42 Plurks: 896 Plurks responses: 5762

[EDITOVÁNO IVOSHKEM - masáně totiž není schopná držet se šablony XDD]

[DODATEK OD MASÁŇ PRO IVOSHKA - ivoshku, seš hrozná držka, to proto, žes to udělal moc složitě XDDD kdo se v tom má vyznat :D]

[ivoshek says: je to naprosto normální a jednoduché, jenom ty jsi líná! XD]

Žádné komentáře: