pátek 15. srpna 2008

All about ivoshek (part 2)

• ivoshek a cestování
ivoshek likes že budou češi na ISS ♥ pak si uděláme výlet do vesmíru jo? :-D
ivoshek thinks ještě že sem nejel. rallye cesta do Zlína by mě zabila :-D:-D:-D
ivoshek šel dneska dřív, ale vyšlo to nastejne protože nejel Mojmírem ale blbým lokálním spojem XDDDD

• ivoshek si umí vynutit respekt
ivoshek hates když píšete ivoshek s velkým i !!! žádný Ivoshek, jasné? XDDDD

• ivoshek a jídlo/pití
ivoshek má hlad.
ivoshek loves polotučný mlíko :-D:-D
ivoshek papá přesnídávku s piškotama :-D:-D:-D
ivoshek is obědvající
ivoshek si po dlouhém dni udělal kafe se šlehačkou, zakusuje ho pralinkama a vypíná plurk protože vůbec neví XDDD čau
ivoshek pičavole právě sem si ocukroval brambory!!! (p_idiot)
ivoshek pije mlíko a připadá si děsně hustej (g_gym)


• ivoshek a plány do budoucnosti/minulosti
ivoshek až bude velký nechce být ovocem do Jogobelly, ale uchýlným tancujícím banánem! (s_dance)
ivoshek chce žít za první republiky, když byl ještě pravý Užhorod československý. :-))

• ivoshek a Furnish

ivoshek says TO SI ZE MĚ DĚLÁTE PRDEL ŽE MI NEPOJEDE FURNISH!!!!! (s_angry) X-( (s_angry)
ivoshek wants FURNISH!!!
ivoshek says jede!!! :-D
ivoshek says ted mi to hodilo chybu a vyplo se to
ivoshek thinks furnish je na piču :-D
ivoshek says hrozně mě sere jak v tom furnishu nemozu dat vlastni tapetu X-(

• ivoshek Užohrodian
ivoshek is at home and Užhorod is under water XD
ivoshek si myslel, že prší a to dělaj užhorodský cikády :-D
ivoshek jde zase ven. na pospas užhorodu :-D

• ivoshek frajer
ivoshek thinks dneska si zastřihnu EMOpatku (s_unsure)
ivoshek právě spadl ze židle tak, že restartoval počítač, záhadným spůsobem otevřel postel a odřel plovoucí podlahu (g_lol)
ivoshek hates když si někdo myslí že sem nějaký ruský Ivánek XDDDDDDD
ivoshek asks jestli víte že jméno Ivo je neskloňovatelné :-D:-D

- vybráno z období červen 2008 - 10.7.2008 ///

2 komentáře:

Mary řekl(a)...

Hej! na ivoshka mám copyright ja XDDDDDD

Zuz. řekl(a)...

tak jsi měla napsat pokračování, já už jsem to nevydržela xDDD